Voel



Probeer jezelf aan te wennen om regelmatig stil te staan bij hoe je lichaam aanvoelt. Bijvoorbeeld op een bepaald tijdstip of iedere keer wanneer je naar de wc bent geweest. Je lijf is je ‘voertuig’ - wanneer dit stroef loopt, voel je je niet optimaal. Voel je ergens spanning, pijn of een blokkade? Geef hier dan eens aandacht aan, merk op wat je voelt, zonder oordeel. Kijk daarna of je het met behulp van je adem los kunt laten. Je zult merken dat je, door alleen al stil te staan bij hoe je lichaam aanvoelt, het meer gaat stromen en ontspannener aanvoelt. Via mijn instagram-account vind je een korte geleide meditatie, die je meerdere keren per dag kunt doen, wanneer je het lastig vindt om je aandacht bij je lijf te houden.


Deze geleide meditatie (8 min) gericht op loslaten van spanning


Je in 8 minuten meer ontspannen voelen, het kan.


Gedurende een dag sla je vaak onbewust spanning op in je lichaam- je kaken, schouders en billen zijn plekken die vaak gespannen aanvoelen wanneer je je aandacht hier op richt.


In deze geleide meditatie geef je aandacht aan deze gespannen plekken zodat je het daarna kunt loslaten. Binnen 10 minuten een heel ander gevoel.


Geniet ervan💛 Liefs!

#isheel #zelfzorgtips #zelfzorg #zelfliefde #fillyourcupfirst #hsp #zorgvoorjezelf #balans #persoonlijkeontwikkeling #ontspanning #bewustzijn #bewustwording #jezelfzijn #hoogsensitief #persoonlijkegroei #positiviteit #kracht #empowerment #inspireren #innerlijkerust #heeljezelf #helemaaljezelf #intuitie #intuitiefleven #tips #thuiswerken #thuiswerktips #metaleveerkracht #fysiekefitheid #coaching

0 keer bekeken0 reacties

Recente blogposts

Alles weergeven